Ontdek je persoonlijke 'event feed' en onze nieuwe homepage

Ontdek je persoonlijke 'event feed' en onze nieuwe homepage

We kondigden eerder al aan dat we aan het eventplanner.nl platform een social media component toevoegen. Et voilà: vandaag lanceren we onze nieuwe homepage met een gepersonaliseerde 'event feed'.


Dankzij de eventplanner.nl 'event feed' blijf jij op de hoogte van al je favoriete eventbedrijven en -locaties. Je vindt inspiratie in de 'event cases' en je ontdekt de laatste trends om van jouw evenementen een daverend succes te maken.



Hoe werkt de 'event feed'?

Om de 'event feed' in actie te zien, surf je naar onze homepage. Je zult merken dat tussen de vertrouwde content de posts van eventbedrijven verschijnen. Net zoals op Facebook, LinkedIn, Twitter, ... kun je die posts liken en erop reageren.


Indien je niet bent ingelogd of nog geen eventbedrijven volgt, krijg je een standaard newsfeed. Log je in én volg je jouw favoriete eventlocaties, cateraars, toeleveranciers, ... dan krijg je een 'event feed' op jouw maat.


Wanneer meer eventbedrijven en influencers hun tips en cases delen, verfijnen we onze algoritmes en brengen we je elke dag opnieuw de meest relevante verhalen.



Zelf berichten posten?

Eventbedrijven met een professionele bedrijfspagina kunnen sinds enkele weken event cases en updates posten. Die posts verschijnen voortaan ook in de 'event feeds' van onze gebruikers. Eventmerken kunnen zo betekenisvol interacties hebben met hun doelgroep

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Mitu Shah
Mitu Shah
New|2019-11-12 - 13:27u

I want to receive tips for event planning

Lees ook

Beste event software & tools voor het organiseren van evenementen: jouw ultieme gids

Beste event software & tools voor het organiseren van evenementen: jouw ultieme gids

Productlancering onder de Spaanse zon

Productlancering onder de Spaanse zon

14 miljoen deelnemers aan virtueel concert op Fortnite: Wat dit betekent voor de toekomst van events

14 miljoen deelnemers aan virtueel concert op Fortnite: Wat dit betekent voor de toekomst van events

Advertenties