Hoe zet je eventmarketing in om je merk op te bouwen

Hoe zet je eventmarketing in om je merk op te bouwen

Social media marketing, affiliate marketing, content marketing en SEO marketing. Het zijn maar enkele opties die je hebt om je merk te promoten. Voeg daar in- en outbound marketing aan toe, pay-per-click marketing en account-based marketing. Dan nog ben je in de verste verte niet aan de volledige inventaris van de acties die je kunt inzetten om je bedrijf te laten groeien.


Wist je dat er 160 verschillende marketingtypes zijn? Dat is heel wat. Kun jij daaruit het juiste type selecteren om jouw business vooruit te helpen? Dat is niet gemakkelijk! We adviseren je om eventmarketing eens van nabij te bestuderen. Wat is dat juist, vraag je je misschien af?


Volgens het Adobe bedrijf Marketo is het dit: "eventmarketing is het proces waarbij een product, dienst, goed doel of organisatie wordt gepromoot en daarbij meer interpersoonlijk engagement creëert. Events kunnen online of offline zijn, je kunt er aan deelnemen, ze hosten of sponsoren. De promotie van deze activiteiten gebeurt door verschillende inbound en outbound marketing technieken."


Wij geloven in de kracht van eventmarketing als promotie van jouw business. En dit is de reden: je houdt de aandacht van je leads vast en je kunt ermee connecteren. Hoe het werkt? Denk even aan de enorme hoeveelheid content die je concurrenten online publiceren. Op hun ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties