De superhelden van ENGIE Fabricom worden gevierd

De superhelden van ENGIE Fabricom worden gevierd

ENGIE Fabricom zette onlangs opnieuw zijn jubilarissen in de bloemetjes. Samen met hun partner werden de werknemers die 15 tot 45 jaar bij ENGIE Fabricom werkten, uitgenodigd voor een onvergetelijk jubilarissenfeest.


Femke Vandenberghe, Activation Officer bij ENGIE blikt erg tevreden terug: "ENGIE werkt al enkele jaren samen met Dazzle Events en ook deze keer hebben ze opnieuw hun meerwaarde bewezen. Ik werd steeds met de glimlach te woord gestaan en het superheldenthema dat ze voorstelden was een schot in de roos. Dazzle Events is erin geslaagd een concept uit te werken dat echt weerspiegelde waar onze werknemers voor staan, en hen in de kijker zetten was uiteraard het doel van dit evenement. Missie volbracht!"



Creativiteit ten top

Een jubilarissenfeest… Het klinkt misschien nogal stijf en formeel in de oren, maar zo hoeft het helemaal niet te zijn. Dazzle Events wist de gasten van dit evenement een hele avond te boeien met een bijzonder creatief superheldenthema. Elke letter van het woord Fabricom stond voor een superkracht. Er werden dan ook acht bijhorende superhelden ontworpen, mét bijhorend cartoonfilmpje. Tijdens het plenaire gedeelte sprak een spreker in superheldshirt alle filmpjes aan elkaar. Op een spontane en af en toe grappige manier zette hij elke jubilaris van ENGIE Fabricom even in de spotlights.


ENGIE Fabricom koos voor Dazzle Events omwille van het originele en vernieuwende thema. Van het communicatietraject en de naambadges in de vorm van tekstballonnen tot de spreker, filmpjes en tafeldecoratie, alles klopte. Er waren zelfs vijf cartoonisten die cartoontekeningen maakten van de jubilarissen in superheldstijl. Een mooie herinnering aan een nog mooiere avond.



Een samenwerking van begin tot eind

Dat een opdrachtgever niet de volledige opdracht uit handen geeft, vindt Dazzle Events geen beperking, maar net een verrijking. ENGIE Fabricom had de locatie gereserveerd nog voordat Dazzle Events erbij werd geroepen. Een leuke uitdaging voor beide partijen om de superkrachten te bundelen en samen een origineel concept uit te werken. Ook voor de teksten van de spreker werkten beide partijen erg nauw samen. En tot slot dragen zowel ENGIE Fabricom als Dazzle Events de bewustwording van alcohol in het verkeer beiden hoog in het vaandel. Samen besloten ze om de gasten de mogelijkheid te bieden een ademtest af te leggen voor vertrek. Voor zij die dat wensten, was er een ‘superhero powerdrink’ (lees: water) te verkrijgen. En zo vertrok iedereen veilig naar huis na een geslaagde avond.

www.dazzle-events.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties