MaisonRouge heeft een ambitieuze groeistrategie en wil meer en andere markten en klanten te bedienen. De overname van Challenge MC kadert integraal in deze plannen.
Opnieuw een belangrijke overname in de eventsector. Challenge MC maakt immers al jaren naam en faam met haar sterk merk en event ambassadors. Niet alleen voor grootse projecten zoals het Autosalon maar ook met haar hospitality aanpak voor bedrijven die de allerhoogste kwaliteit willen aanbieden aan hun klanten. Challenge MC bespeelt zo een interessant marktsegment dat complementair is met de huidige business van MaisonRouge. Op deze manier bundelen twee van de meest erkende bedrijven in de sector de krachten om samen nog beter in te spelen op de noden in de hospitalitysector en arbeidsmarkt.
Minstens even belangrijk is dat beide bedrijven nauw bij elkaar aansluiten qua aanpak en visie. Beide agencies kiezen namelijk steevast voor een persoonlijke benadering van klanten én crew. De belangrijkste drijfveer is duidelijk: jongeren de kans bieden zich persoonlijk te ontwikkelen en uiteraard hen de juiste job aanbieden bij de juiste klant. De synergie qua bereik en knowhow is bijzonder hoog. Samen willen MaisonRouge en Challenge MC dé referentie worden in de brede hospitalitymarkt.
Met fierheid kunnen we aankondigen dat het management van Challenge MC en haar voltallig team aan boord blijven. Zo blijft de continuïteit gegarandeerd.
Marie-Catherine Devillé, CEO Challenge MC: "Voor Challenge MC was het belangrijk om een partner te vinden met dezelfde waarden en normen. Onze persoonlijke benadering blijft op die manier gewaarborgd voor onze klanten en people. Zo kunnen we met heel veel ambitie en overtuiging bouwen aan een mooi verhaal met MaisonRouge."
Davy Callewaert, CEO MaisonRouge: "Met deze overname wil MaisonRouge een antwoord bieden op de uitdagingen op de arbeidsmarkt. We willen de jongeren begeleiden om reeds tijdens de studentenperiode hun sterktes en werkpunten te ontdekken om ze beter voor te bereiden op de arbeidsmarkt. Het traject dat je normaal zou doorlopen tijdens de eerste 6 maanden van een eerste job, vindt zo al plaats bij MaisonRouge tijdens de studententijd."