60 miljoen voor Eventbrite

60 miljoen voor Eventbrite

Ticketing- en registratieplatform Eventbrite haalt zestig miljoen dollar groeigeld op.

 

Het geld wordt volgens Fortune gebruikt voor verdere internationale expansie en productontwikkeling. Als je eerdere financieringsrondes meerekent trok Eventbrite via durfinvesteerders in totaal tweehonderd miljoen dollar groeigeld aan.

 

Het nieuws komt als een verrassing, want er werd vanuit gegaan dat Eventbrite dit jaar naar de beurs zou gaan, maar dat wordt na deze recente financieringsronde een jaar uitgesteld.

 

"Eventbrite is a fast-growing company focused on building the largest marketplace for events in the world", gaf het bedrijf in een raactie aan Furtune aan. "We are fortunate to have such supportive and engaged investors, and after working together and getting more insight into our business and traction, Tiger Global and T. Rowe Price proactively approached us about increasing their investment. As a responsible, global startup in hypergrowth, we recognize the importance of having an appropriate level of invested capital to execute our growth strategy and control our destiny. For these reasons, we chose to accept the the funding."

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:


way2events
Offsite meeting REINVENTED in BXL
way2events|
25 maart 2025

Half januari, Brussel. De stad deed wat ze altijd doet: druk zijn. Maar binnen, achter die grote dubbele deuren, kozen we voor rust. Voor kwaliteit. Voor aandacht.


Geen klassieke meeting vandaag. Geen tafels in carré, geen uurroosters die ons vastzetten. We kozen bewust voor iets anders. En dus stond er champagne klaar in plaats van badgehouders. Warme omkadering in plaats van ...

Lees meer

Like Reageer

Lees ook

Klein podium, groot effect: 5 tips

Klein podium, groot effect: 5 tips

Had ik dit maar eerder geweten als eventplanner…

Had ik dit maar eerder geweten als eventplanner…

Eventmarketing 2.0: zo zet je bedrukte stickers slim in

Eventmarketing 2.0: zo zet je bedrukte stickers slim in

Advertenties