Je kent de vraag wel: "Bedenk iets dat nog gaver, leuker en indrukwekkender is dat we afgelopen jaren gedaan hebben op ons personeelsfeest."
"En om het nog lastiger te maken kwam de vraag vanuit het VKA", vertelt Sijmen Hoekstra. VKA is een strategisch ICT adviesbureau. Dit houdt in dat zij consultants leveren rondom complexe ICT projecten. Jaarlijks wordt er intern een projectgroep samengesteld die het personeelsfeest mag regelen. "Dat betekend in de praktijk dat ze eigenlijk iedere locatie al hebben gehad en vorig jaar zelfs al feesten per trein door de randstad zijn gereisd."
Showdesign heeft de creatieve handschoen opgepakt en is aan de slag gegaan met het thema 'Prikkel alle zintuigen'. "We hebben dit zo letterlijk opgepakt dat we vanaf de aankomst van de gasten tot en met het laatste drankje alles op elkaar afgestemd wilden hebben. De grote explosie van VR content geeft nu de mogelijkheid om gasten met binnen een seconde te verplaatsen van een gondel in Venetië naar de savanne in Kenia. Een kaasfondue in de Alpen, om daarna direct over te schakelen naar het dessert onder het schitterende noorderlicht. Als klap op de vuurpijl zijn we geëindigd met een grote VR vuurwerkshow, champagne en oliebollen."
Michiel Hooyenga van VKA: "Heel mooi om te merken dat iedereen een eigen herinnering heeft overgehouden aan deze avond. Terwijl de een zich even bij zijn kinderen in de Alpen waande, blijft bij de fanatieke duiker de beelden van de hamerhaai op zijn netvlies hangen..."
Ook het juiste entertainment is een schakel die niet mocht ontbreken bij een onvergetelijke avond als deze. Diana van Me and Mrs D opende in de dome midden op Times Square met het nummer 'New York' van Alicia Keys. "Waar Me and Mrs D de avond rustig opbouwde, wist de DJ heel veel collega's op de dansvloer te krijgen die wij daar nog nooit gezien hadden."