The Oval Office wint 'Best Stand Design Award' met Google stand

The Oval Office wint 'Best Stand Design Award' met Google stand

Tijdens de International Broadcasting Convention (IBC) heeft The Oval Office de award gewonnen voor 'Best Larger Free Design Stand' met de stand van Google. IBC is een van de grootste en belangrijkste internationale beurzen op het gebied van media, entertainment en technologie. De beurs vond plaats van 13 t/m 18 september in de RAI te Amsterdam en bestond uit 15 hallen met ca. 1.700 exposanten.

 

The Oval Office is een vaste partner van Google en ontwikkelt en organiseert jaarlijks meerdere evenementen, activaties en beursdeelnames. IBC is voor Google een belangrijk moment om productinnovaties te tonen en samen met partners technologische ontwikkelingen te laten zien aan een breed internationaal publiek. Tevens is het het ultieme contactmoment om hun nieuwe en bestaande relaties in levende lijve te spreken.

 

 

Een knipoog naar de Amsterdamse bloemenmarkt

De stand van Google bestond dit jaar uit zeven vergaderhuisjes (meeting rooms), een café, de JBL Experience Booth, een klein theater voor doorlopende presentaties en een centraal demoplein waar bezoekers o.a. AR en VR konden ervaren. Het creatieve achterliggende concept was een knipoog naar de bloemenmarkt in Amsterdam. Een kenmerkend Nederlands beeld wat erg aansprekend is voor het internationale publiek en waarbij diversiteit en kleurrijkheid centraal staat. De originele opstelling creëerde een zeer welkom en open gevoel. Dit was bij deze voornamelijk technische beurs verrassend en zorgde voor een makkelijke en grote inloop en prettige sfeer. Elk vergaderhuisje had zijn eigen stijl met unieke elementen en op maat gemaakte kunst. Zo kwamen de diverse merken als YouTube, Google Cloud, Widevine en Android TV tot leven. De innovatieve meeting rooms werden zeer intensief gebruikt doordat voorafgaand aan de beurs ontmoetingen reeds waren ingepland.

 

De beurs was voor Google, mede dankzij de innovatieve en opvallende stand, een groot succes door de gesprekken die zij hebben kunnen voeren met nieuwe en bestaande contacten.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

5 foute redenen om eventtechnologie te gebruiken

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

TTPE wint opnieuw en zet in op internationalisering

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Cybersecurity in de evenementenbranche: zijn we klaar voor de storm?

Advertenties