Hoe plan je je eerste executive breakfast

Hoe plan je je eerste executive breakfast

Een van de redenen waarom mensen events bijwonen is om te netwerken en de laatste nieuwe 'big things' uit hun sector te bespreken. Dat is bij uitstek zo op het C-niveau. Het werk van executives houdt namelijk vooral in beslissingen te nemen die ze staven met de laatste nieuwe inzichten uit de sector.

 

Toch is het niet eenvoudig voor deze professionals om de tijd te vinden om connecties te leggen met gelijkgezinden die over die interessante sectorinfo beschikken. Events zijn het perfecte excuus om een kleine pauze van het werk te nemen en te focussen op waardevolle relaties op te bouwen met andere executives en key stakeholders. Het bijwonen van een executive breakfast of ontbijt is zo een van die events.

 

Executive ontbijten zijn kleinere samenkomsten die een conversatieplatform bieden aan high-level professionals. De dynamiek tijdens deze ontmoetingen kan verschillend zijn. Rondetafelgesprekken, conferenties, problemen oplossen in groep of wereld-cafés zijn voorbeelden.

 

Zoals de naam al aangeeft, dit soort evenementen vindt plaats voor de middag en wordt meestal vergezeld van een ontbijt. Het doel van dit type event is om de verschillende executives te stimuleren sectorgerelateerde gesprekken met elkaar aan te gaan, hen te helpen hun netwerk uit te breiden en nieuws uit eerste hand te krijgen.

 

In vergelijking met andere events zijn executive breakfasts exclusief en focussen ze zich op de ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

way2events
Offsite meeting REINVENTED in BXL
way2events|
25 maart 2025

Half januari, Brussel. De stad deed wat ze altijd doet: druk zijn. Maar binnen, achter die grote dubbele deuren, kozen we voor rust. Voor kwaliteit. Voor aandacht.


Geen klassieke meeting vandaag. Geen tafels in carré, geen uurroosters die ons vastzetten. We kozen bewust voor iets anders. En dus stond er champagne klaar in plaats van badgehouders. Warme omkadering in plaats van ...

Lees meer

Like Reageer

Lees ook

Klein podium, groot effect: 5 tips

Klein podium, groot effect: 5 tips

Had ik dit maar eerder geweten als eventplanner…

Had ik dit maar eerder geweten als eventplanner…

Eventmarketing 2.0: zo zet je bedrukte stickers slim in

Eventmarketing 2.0: zo zet je bedrukte stickers slim in

Advertenties