Pharrell Williams weet het al lang: "Because I'm happy, Clap along if you feel like happiness is the truth". Maar echt happy zijn, kan dat ook de werkvloer? Absoluut wel, vindt Chief Happiness Officer van To The Point Events, Anouck Ponsard. Meer nog, je kunt er zelfs een dagelijkse gewoonte van maken. En om je daar een handje bij te helpen, werkte ze een leuke campagne uit.
Die campagne kreeg de naam Happiness Challenge. Je schrijft je in samen met je collega's. Twintig dagen op een rij krijg je elke dag een mail met een leuke, haalbare uitdaging die je binnen de 24 uur moet uitvoeren. Het enthousiasme over werkgeluk vermenigvuldigt stevig door foto of filmpjes, ervaringen, grappige foto's en tips en tricks te delen op de speciale Facebook pagina van de Hapiness Challenge. Het doel van de campagne? Aantonen dat je met kleine triggers veel impact kunt creëren en dat je van happiness echt een gewoonte kunt maken. En wie de hele periode succesvol afrondt, maakt kans op een supertoffe happy bag.
Waarom komt dit initiatief nu precies van een succesvol eventkantoor? Anouck: "Bij To The Point Events geloven we heel sterk in (werk) geluk, want gelukkige werknemers zijn gezonder, meer betrokken én productiever. En happy medewerkers zorgen voor happy klanten. Daar streven we ook elke dag naar in onze events. Het fijne gevoel voor onze klant en zijn gasten. We ervaren dit zelf zeer sterk in ons team en willen die inzichten graag delen."
Meer weten over het team, de filosofie en de referenties van To The Point Events? Ontdek het op de nieuwe website:
Top initiatief!