The WoW Company lanceerde 'Ready to team up'

The WoW Company lanceerde 'Ready to team up'

Op vrijdag 7 februari 2020 organiseerde Etex, het voormalige Eternit, een internationale rebranding. Voor de Belgische vestiging in Kapelle-op-den-Bos deed het bedrijf hiervoor beroep op The WoW Company. Het nieuwe evenementenkantoor, onder leiding van Stefan Kerkhofs en Peter Velghe, zette alles in het teken van de nieuwe brand onder de noemer 'ready to team up'.


De rebranding was gericht aan de werknemers van het bedrijf, om ze helemaal onder te dompelen in de nieuwe bedrijfsnaam en huisstijl. De CEO van Etex, Paul Van Oyen, lichtte zelf de omschakeling zelf toe aan zijn werknemers om de banden tussen directie en werknemers aan te halen. Er werd een heuse 'Town Hall' gebouwd in de setting van een grote arena. Het middenplein deed dienst als spreekgedeelte, met errond tribunes van waarop de werknemers konden luisteren, omringd door led-boarding en een 360° videowall centraal in de nok hangend van de Town Hall. Naast de toelichting werd de rebranding sterk visueel gepresenteerd door onder andere gepersonaliseerd tapijt en gethematiseerde wanden. 


Na de officiële rebranding was er tijd voor ontspanning en een versnapering. "In een heuse food- en funzone konden de werknemers zich vermaken aan een lekkere snack maar ook aan spectaculaire attracties of leuke arcade games; ondergebracht in een gethematiseerde-Etex-botsautobaan.

De rebranding eindigde met een grandioos avondfeest waar een lasershow de bedrijfshistoriek in beeld bracht, de buffetten werden gesmaakt en de combinatie tussen DJ-saxofoon én Cookies and Cream, de sfeer naar een apotheose bracht."


"Na deze 'WoW'-volle rebrandingsdag waren alle werknemers klaar om de nieuwe waarden van Etex toe te passen en waren ze 'ready to team up'", aldus Stefan Kerkhofs en Peter Velghe van The WoW Company.

thewowcompany.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

De beste tips om jouw events zo chaotisch mogelijk te laten verlopen.

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Van één evenement naar een heel jaar 'engagement': gebruik post-event content voor een 365-dagenstrategie

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Zullen er in de toekomst nog voldoende evenementen zijn?

Advertenties